آموزش انواع سلکت در فتوشاپ/ آموزش کامل جدا کردن تصویر در فتوشاپ

آموزش انواع سلکت در فتوشاپ/ آموزش کامل جدا کردن تصویر در فتوشاپ



#فتوشاپ #سلکت #آموزش

لینک آموزش ابزار پن تول

آموزش انواع سلکت در فتوشاپ/ آموزش کامل جدا کردن تصویر در فتوشاپ
حتما تا به حال پیش آمده که از ابزار انتخاب استفاده کنید ولی شاید از همه ی ظرفیت های این ابزار آگاه نباشید. در اینجا یاد می گیریم که چطور قسمت های انتخاب شده را به هم اضافه کنیم، چطور بخشی از قسمت انتخاب شده را حذف کنیم و همچنین چطور اشتراک بین دو بخش انتخاب شده را select کنیم.
بی شک یکی از پرکاربرد ترین ابزارها در فتوشاپ ابزارهای انتخاب هستند شما بوسیله این ابزارها میتونید قسمت خاصی از تصویر رو انتخاب کنید بعد از انتخاب تغییراتی که اعمال میکنید تنها در بخش انتخاب شده انجام میشه همچنین میتونید اون رو برش بدید کپی و یا حذف و یا هزار و یک بلای دیگه سر قسمت انتخاب شده در بیارید . سعی کنید استفاده از این ابزارها رو به خوبی یاد بگیرید از نظر من فتوشاپ اصلا بدون این ابزارها معنی نمیده و اگر میخاین از فتوشاپ استفاده کنید قطعا بهش نیاز پیدا میکنید . در فتوشاپ ابزارهای متعددی برای انتخاب وجود داره که بنا به نیاز خود میتونید از اون ابزاری که باهاش راحت تر هستید و سریعتر میتونید انتخاب خودتون رو انجام بدید استفاده کنید.

#آموزش #انواع #سلکت #در #فتوشاپ #آموزش #کامل #جدا #کردن #تصویر #در #فتوشاپ

آموزش تصویری فتوشاپ

آموزش فتوشاپ حرفه ای,آموزش فتوشاپ,آموزش فتوشاپ مبتدی,جدا کردن مو,آموزش رایگان فتوشاپ,photoshop tutorial,آموزش فتوشاپ ۲۰۲۰,آموزش فتوشاپ 2020 رایگان,آموزش فتوشاپ 2020 به زبان فارسی رایگان,فتوشاپ,photoshop tutorial 2020,select and mask photoshop 2020,select subject in photoshop,photoshop for beginners,آموزش ساخت کارو ویدیو,آموزش فوتوشاپ ۲۰۲۰,آموزش ادیت عکس,تولید محتوا,آموزش سلکت در فتوشاپ,جدا کردن عکس از تصویر,سلکت,سلکت سابجکت در فتوشاپ,شانز,shawn’s channel

18 دیدگاه دربارهٔ «آموزش انواع سلکت در فتوشاپ/ آموزش کامل جدا کردن تصویر در فتوشاپ»

  1. ساب اسکرایب کردن فراموش نشه و لایک و کامنت هم حتما بزارید برامون و بهمون بگید بیشتر تو چه زمینه ای دوست دارید ویدیو درست کنیم براتون ????

  2. سلام استاد ، خیلی عالی بود . ولی من متوجه نشدم از چه ورژنی از فتوشاپ استفاده می کنید . من در نسخه خودم بعضی از این امکانات را ندارم .

  3. شان فقط میتونی یه اموزشی هم برای ماسک کردن شیشه بزاری. چون ماسک شیشه عین بقیه ی ماسک کردن ها معمولی نیست(منظورم اینه که مثلا سیقلیه یا پشتش هم معلومه)

  4. عالی بود واقعا خیلی کاربردی بود . چیزی ک منو شگفت زده کرد زبان اموزش بود خیلی روون و ساده بود در حدی که هر نفر مبتدی میتونه متوجه شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *