آموزش الفبای زبان ترکی استانبولی ❶ درس 1 آموزش زبان ترکی استانبولی ® Bamboo languages

آموزش الفبای زبان ترکی استانبولی ❶ درس 1 آموزش زبان ترکی استانبولی ® Bamboo languages



آموزش کامل و آسان الفبای زبان ترکی استانبولی
در این درس فرا می گیریم : ✅ یادگیری اسم و صدای حروف الفبای ترکی استانبولی همراه با مثال و تصاویر ✅ استثناهای صداها در حروف الفبای ترکی استانبولی
آموزش ساده و مفهومی زبان های خارجی برای عزیزان فارسی زبان❀برای حمایت از ما و رشد کانال، لطفاً ما رو سابسکرایب کنید و کانال را به دوستان خود معرفی کنید
در خانه بمانیم و یک زبان جدید را فرا بگیریم.
آموزش کامل زبان ترکی استانبولی در لینک زیر

? برنامه بارگذاری دروس
زبان ترکی استانبولی: شنبه، دوشنبه و پنجشنبه

اهمیت یادگیری ترکی استانبولی در چیست؟
زبان ترکی زبان مادری تقریبا 75 میلیون نفر است و همین رقم این زبان را به یکی از 15 زبان پر تکلم دنیا تبدیل می‌کند. همچنین زبان دوم حدود 15 میلیون نفر دیگر نیز ترکی است. در کنار ترکیه، ترک زبانها در بالکان و اروپای غربی نیز زندگی می‌کنند. بیشترین جامعه‌ی مهاجر ترک در آلمان سکنی گزیده‌اند؛ جایی که ترکی پس از ترکی به عنوان دومین زبان پر تکلم شناخته می‌شود.
با یادگیری ترکی استانبولی، شما پایه و اساس یادگیری زبانهای مدرن ترک دیگری همچون قزاقی، تاتار و یوغور را یاد می‌گیرید. شاید اسم این زبانها کمی عجیب و غریب به نظر برسند اما در مناطق و نحواحی استراتژیکی این زبانها تکلم می‌شوند. ازینرو، این زبانها از نظر استراتژیک مهم محسوب می‌شوند.

زبان ترکی استانبولی یکی از زبان‌هایی است که تقریباً همه افراد از شنیدن آن به وجد می‌آیند. زبانی که مهم‌ترین جذابیت آن، آواهای متفاوت و زیبایی است که در تلفظ بسیاری از حروف رعایت می‌کنند. زیبایی این زبان از یک طرف و افزایش سفر ایرانیان به کشور ترکیه از طرف دیگر باعث شده تا در سال‌های اخیر، علاقه به یادگیری این زبان، میان افراد بیشتر شود. اگر در ابتدای راه هستید، ممکن است تصور کنید که ترکی استانبولی یک ‌زبان بسیار سخت و زمان‌بر برای یادگیری است. اما در این مطلب همراه ما باشید تا به شما ۷ گام کاربردی برای یادگیری اصولی این زبان ساده اما پر از جزئیات به شما بگوییم.

۱) هدف خود را از یادگیری ترکی استانبولی مشخص کنید

اولین و مهم‌ترین قدم معمولاً میان زبان‌آموزان بسیار کم‌اهمیت است. درحالی‌که هدف‌گذاری درست برای یادگیری، دقیقاً به این مرحله بستگی دارد. در این قدم، بهتر است یک کاغذ و قلم بردارید و بنویسید که دقیقاً چه هدفی از یادگیری ترکی استانبولی دارید؟ فراموش نکنید که متدهای یادگیری زبان برای افرادی که قصد مهاجرت یا تحصیل در ترکیه را دارند، کاملاً متفاوت با افرادی است که فقط برای تفریح یا بالا بردن اطلاعات خود در حال یادگیری این زبان هستند.

برای مثال فردی که قصد پیدا کردن شغل در استانبول را دارد، بدون دانستن کلمات و جمله‌های رسمی، چندان موفق نخواهد بود. اما یک گردشگر بدون یادگیری جملات رسمی هم می‌تواند به‌راحتی و با زبان عامیانه با دیگران ارتباط برقرار کند. در حقیقت در این مرحله، اولویت خود را برای مراحل یادگیری مشخص می‌کنید و این کار یک نقشه راه بدون نقص را در اختیار شما خواهد گذاشت.
۲) با الفبای زبان ترکی استانبول آشنا شوید

الفبا پایه یادگیری زبان در همه کشورها است. بدون دانستن حروف و آواهای مخصوص هر زبان، چگونه می‌توان شروع به یادگیری آن زبان کرد؟ الفبای ترکی استانبولی ۲۹ حرف دارد که ۲۱ حرف آن بی‌صدا و ۸ حرف آن صدادار هستند.
۳) از کلمات پرکاربرد ترکی شروع کنید

به‌طورمعمول اولین کلماتی که در هر زبان یاد می‌گیریم، حیاتی‌ترین و عامیانه‌ترین کلمات آن زبان هستند. یکی از ترفندهای آموزش زبان نیز این است که پیش از هر چیز، کاربردی‌ترین و روزمره‌ترین کلمه‌ها و جملات به زبان‌آموز آموزش داده می‌شود.

این کار دو مزیت دارد. اولین مزیت یادگیری کلمه‌های پرکاربرد، این است که برقراری ارتباط برای شما ساده‌تر می‌شود. از طرفی با به خاطر سپردن عبارت‌های معمول، اعتمادبه‌نفس شما در یادگیری زبان ترکی بالاتر می‌رود و باعث می‌شود مسیر یادگیری را ساده‌تر طی کنید.
۴) تقویت مهارت دیداری و شنیداری؛ راه جذاب‌تری برای یادگیری زبان انتخاب کنید

هرچند که خرید کتاب زبان و استفاده از منابع آموزشی معمول مهم‌ترین راه برای یادگیری اصولی زبان هستند، اما گاهی می‌توانید در سبک آموزش تغییر ایجاد کنید. این کار به شما انگیزه می‌دهد و می‌تواند جذابیت یادگیری ترکی استانبولی را برایتان بالاتر ببرد. با تماشای فیلم‌های استانبولی یا گوش دادن به موزیک‌های ترک زبان، مهارت‌های شنیداری خود را تقویت خواهید کرد.

برای بالابردن سطح مهارت خود سعی کنید که فیلم‌ها را یک‌بار با زیرنویس ترکی، یک‌بار با زیرنویس فارسی و بار دیگر بدون زیرنویس تماشا کنید. بعد از تکرار چندباره این ترفند، متوجه می‌شوید که حداقل ۶۰ درصد محتوای فیلم به‌سادگی برایتان قابل‌فهم است

بزودی زبان های دیگر نیز در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت

برای بهتر شدن کانال، منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما همراهان دوست داشتنی هستیم.❤️
آدرس کانال تلگرام ما↓

صفحه اینستاگرام ما↓

#آموزش_زبان #آموزش_زبان_ترکی #آموزش_زبان_ترکی_استانبولی # #ترکی_به_فارسی #ترکی_استانبولی #زبان_بامبو #آموزش_رایگان_زبان #زبان_کودکان #زبان_نوجوانان #الفبای_زبان_ترکی_استانبولی #الفبای_زبان آموزش زبان ترکی
آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی

#آموزش #الفبای #زبان #ترکی #استانبولی #❶ #درس #آموزش #زبان #ترکی #استانبولی #Bamboo #languages

آموزش تصویری زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی,آموزش زبان ترکی,ترکی استانبولی,آموزش ترکی استانبولی,آموزش الفبای ترکی استانبولی,الفبای ترکی استانبولی,الفبای ترکی,ترکی,آموزش زبان,زبان ترکی,amozesh torki,آموزش,آموزش ترکی,سریال ترکی,مهاجرت به ترکیه,tömer,زبان ترکی استانبولی,اموزش ترکی استانبولی,یادگیری زبان ترکی استانبولی,آموزش آنلاین تورکی,یادگیری زبان ترکی,اموزش زبان ترکی استانبولی,tomer,تومر,ترکی به فارسی,آموزش زبان بامبو,bamboo languages,آنیتا فرج زاده,ترکی با آنیتا

21 دیدگاه دربارهٔ «آموزش الفبای زبان ترکی استانبولی ❶ درس 1 آموزش زبان ترکی استانبولی ® Bamboo languages»

  1. سلام همراهان گرامی
    ?????
    برای مشاهده تمامی دروس به ترتیب، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید
    ??زبان ترکی استانبولی: شنبه، دوشنبه و پنج شنبه
    لینک تمامی دروس 0 تا 100 تومر با درا ثانی همراه با کتاب استانبول
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLfvO0lX1t_WxEgPhAi7pUHvvXC_QHKLu3
    لینک تمامی آموزش ترکی با آنیتا فرج زاده
    https://www.youtube.com/playlist?list=PLfvO0lX1t_Wx9UKTdmBzoPyQeT-J5ag3a

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *