تمرینات کگل : 7 حرکت عالی برای تقویت عضلات کف لگن و مثانه

تمرینات کگل : 7 حرکت عالی برای تقویت عضلات کف لگن و مثانه



تمرینات کگل : 7 حرکت عالی برای تقویت عضلات کف لگن و مثانه
تمرینات کگل یا تقویت عضلات کف لگن و مثانه می توانند از بی اختیاری ادرار و سایر مشکلات کف لگن جلوگیری یا کنترل کنند. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای انجام صحیح تمرینات Kegel آورده شده است.
حرکات ورزشی کجل عضلات کف لگن را تقویت می کنند ، که از رحم ، مثانه ، روده کوچک و روده پشتیبانی می کند. شما می توانید تمرینات کگل را که به عنوان تمرین عضله کف لگن نیز شناخته می شود ، تقریباً در هر زمان انجام دهید.

با درک آنچه که در این آموزش تصویری ورزش کگل برای مردان و زنان که مشاهده می کنید می توانید پیشرفت خوبی در سلامت مثانه و کف لگن و همچنین اورگاسم داشته باشید.
لطفا این دستوراالعمل ها و حرکات را برای انقباض و آرامش عضلات کف لگن خود دنبال کنید.
در این ویدیو از کانال شری ولنس با 7 حرکت فوق العاده برای تقویت عضلات کف لگن و مثانه آشنا می شوید.

#تمرینات #کگل #حرکت #عالی #برای #تقویت #عضلات #کف #لگن #مثانه

آموزش تصویری ورزش کگل

تمرینات کگل,تقویت عضلات کف لگن و مثانه,تمرینات کگل برای مردان تصویری,دستگاه کیگل ویژه مردان,تمرينات كگل مردان,آموزش تصویری ورزش کگل برای مردان,تمرینات کیگل,ماهیچه pc در مردان,تمرینات کگل برای زنان تصویری,شری ولنس,sheri wellness,تمرینات کگل برای زود انزالی مردان,تمرینات کگل مردان,ورزش کگل برای تنگی واژن,kegels,bugg,pelvic floor,فیتنس زنان,فیتنس مردان,فیتنس در خانه,ورزش در خانه,ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو,بدنسازی بانوان,بدنسازی در خانه

39 دیدگاه دربارهٔ «تمرینات کگل : 7 حرکت عالی برای تقویت عضلات کف لگن و مثانه»

  1. اگر عمل دیسک کمر و زانو درد داره چه باید بکنه ؟؟ چه طور این ورزش را انجام بده که مشکلی برایش پیش نیاد، با تشکر از شما

  2. شری جون من بعد از یکسال و نیم حدودا که از کاپ قاعدگی استفاده کردم متوجه مشکلم شدم که رحم به سمت پایین میاد متاسفانه و دکترم چون خارج ایرانم میگه کگل انجام بده ، یعنی هیچ راه درمانی نداره ؟

  3. ممنون از کانال خوبتون ولی واقعا سخت بود برام برای بار اول .
    من مشکلم نگرانی از افتادگی رحم هست که بعد از زایمان حس میکنم عضلات کف لگنم شل شدن .?

  4. بسیار سپاسگزارم از شما، تمرینات شما بسیار مفید و موثر است. از اینکه این علم و دانش خود را با ما به اشتراک میگذارید سپاسگزارم?

  5. سلام به شما
    و تشکر از تمرین های بسیار آموزنده شما
    آیا این تمرین ها برای افتادگی رحم مفید واقع می شود؟
    من تازه به کانال شما پیوستم
    ممنون ?

  6. سلام خسته نباشید تو کلیپی دیدم ک میگفت اگر این ورزش ها رو انجام بدیم بعد رها کنیم این شل شدی بیشتر عود می‌کنه نظر شما چیه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *